söndag 4 september 2011

Det tar tid

Det tog Uffe 3 dagar (ja inte 3 HELA dagar) att få i ordning på mitt badrum och det har inte med att göra att han var slö eller maskade eller nåt sånt. Näää, man får nämligen inte borra här i väggarna efter kl.19 ser ni kära vänner.
Skulle jag ha försökt gett mig på det nja då har jag nog fortfarande inte haft en skithusstol.

I dag kom exet och skulle hjälpa mig borra upp lite grejer lite här och där. Efter en stund kom det en lapp i brevinkastet. Med alla ordningsregler!!

Man får heller inte borra på söndagar! Näpp då är det tydligen vilodag i detta pensionärshus!!!
Hur fasiken ska man kunna göra klart allt som behövs göras, fattar de inte att folk jobbar dagtid!?

Nu trippar jag på tå runt här och försöker lägga alla sakerna på plats....

2 kommentarer:

  1. Jajamensan, här lever vi tydligen kvar på 50-talet eller nåt

    SvaraRadera