fredag 21 maj 2010

Årets första tur.

Premiären blev inte som det var tänkt. Glad i hågen klär jag på mig mina nya mc brallor och min nya hjälm för att ta årets första tur in till brevlådan men ack så fel jag hade. Den starta inte! Jag har försmummat den kärlek sen den kom ut ur garaget så nu ville den inte starta. Och tur var väl att sambon inte var hemma för då har han hört både det ena och det andra på div språk om varför den inte startade. Och jag har säkert fått höra en hel del nya uttryck tillbaka. När sambon väl är hemma plockar han i tur den för att komma åt hjärtat på hojen för att ge den lite konstgjord andning å vips så är den igång. Nu måste du åka en tur så att den laddas säger han. NU???!!! Nä men nu vill jag inte, tänker jag. Det var ju för flera timmar sedan som jag ville åka. Men åter igen baxar jag på mig mina nya mc brallor och min nya hjälm och puttrar iväg i solnedgången denna vackra och varma torsdag, för det var igår och idag är det FREDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Wohooo!! Fasiken vilken pingla du är:)

    SvaraRadera
  2. och kul att se dig här! facebook nästa???

    SvaraRadera
  3. Nähä, du gumsan, glöm det. Så här långt sträcker jag mig. Du förlorade det vadet, haha.

    SvaraRadera