fredag 28 maj 2010

Eurovision Song Contest

Nää, Sverige gick inte vidare till stora finalen. Är jag förvånad??? Näää!!!
Skulle någon annnan artsit/låt kommit med? Ja, det tror jag för jag hade inga höga förhoppningar på lilla söta Anna med tänder som står åt alla håll. Vem skulle då ha åkt dit istället? Tja, det fanns ju många bättre bidrag och en utav dem var Salem Al Fakir men om han skulle ha gått längre de vet ju inte jag för jag är ingen musik expert men experterna som skickade Anna kan ju inte vara bättre dom heller, eller?
Jaha, så hur blir det då med min och vänninans lilla afton som vi skulle ha med en massa mat å vin framför tv:n. Blir den av eller inte, det är frågan? Sviker vi Eurovision nu bara för att Sverige inte är med? Kan man göra så? Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar