onsdag 23 juni 2010

Gör man så?

Igår kväll blev jag riktigt arg! Arg så jag nästan kokade över. Varför? Jo, för en person som jag haft kontakt med via mitt arbete betedde sig riktigt fult. Jag ska inte hänga ut henne här och säga vad hon gjorde eller säga vem det var men jag har som regel att inte göra saker och ting som drabbar mina medmänniskor och därmed såra dem. Vet nu att hon en längre tid har ljugit för mig och sånt tycker jag inte om. Folk som ljuger! En utav de värsta saker jag inte gillar.
Mitt motto är att bättre hålla sig till saningen för det blir bara svårare att försöka förklara sig ur det sen. Visst, en vit lögn kan man väl säga någon gång men det är skillnad tycker jag.
Nu har jag sovit och lugnat ner mig och ska ta tag i skadan hon har orsakat.
Annars ser jag framemot en fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar