onsdag 16 juni 2010

ShooTag

Nu har min familj blivit försedda med en shootag, och vad är nu detta säg?
Jo, det är en liten bricka man ska bära nära kroppen så håller den myggorna borta. Det verkar vara en helt fantastisk produkt om den nu fungerar.
Vi har enormt med mygg i år och har även hört att många andra har det så just därför så provar jag denna lilla bricka. Man ska ha den med överallt så jag har stoppat min innanför bh:n. När jag sover lägger jag den under lakanet för man ska inte vara ifrån den mer än nån timme och är man det så försämras skyddet och tar en stund att bygga upp detta igen.
Så nu är det bara vänta och se om man slipper de där jävla surranden grejerna.
www.shootag.eu

3 kommentarer:

  1. Äääähhh...vad hände med djungeloljan? Och Radar?

    SvaraRadera
  2. Om det funkar ska jag också fixa en sån. Du får rapportera hur det går! Fick myggbett i Turkiet och jag får verkligen stora blaffor. Nelly kom inte på vad du hette när vi tittade på bilden men när jag sa att det är faster Mona sa hon "krama"! Hoppas myggen är väck tills vi kommer upp! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så fungerar det inte alls ;O)
    Två olika hundar har provat det i tre veckor. Massor av myggbett och ca 3-4 fästingar per dag.

    SvaraRadera