torsdag 17 juni 2010

Hälsokontroll

I dag var det dax för min motorcykel att åka in på hälso kontroll, alltså besiktning om det inte var nån som förstod det!
Och hur mådde han då?
Prima Fina!!
Tror ni att jag skulle frakta mitt arsel på nåt som inte går igenom besiktningen?
No Way!!
Så nu kan vi segla ihop i några år till, han å jag....

Eftersom det gick så fort å smidigt så funderade jag en kort stund på vad jag skulle göra sen, åka hem eller ringa en väninna.
Det blev vänninan, gasa ut till henne och pratade å pratade å pratade. Vi hade mycket att prata om så mycket att vi inte märkte att klockan tickat iväg 2 timmar.
Så snabbt hemåt igen för att ge den hungriga doggen mat. Men jag lär nog åka tillbaka snart igen för vi hade nog mer att prata om misstänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar