onsdag 4 maj 2011

Det pratas för lite sex

Förhoppningsvis så är det något som existerar i alla förhållanden och gör det inte det bör man kanske börja leta sig ett sido projekt eller skaffa sig något nytt.

Men på något vis så pratas det alldeles för lite om det tycker jag. Är det för privat eller skäms man eller vad?

Läser numera en tjejs blogg där hon skriver en hel del skoj om ämnet. Kolla in länken på sidan om du är nyfiken. Själv har jag ju inte ett sånt fantastikt sexliv numera men jag pratar gärna sex ändå så vi får väl se vad som komma skall här framöver.

4 kommentarer:

  1. Tack för de fina orden och länken. :D

    SvaraRadera
  2. Haha, visst pratas det för lite om sex, men vad fasiken ska man skriva då? Inte vill jag dela med mig av mitt sexliv till alla :)
    Nathalie har ju en sådan blogg... jajemen, var inne och kikade. Det skulle se onekligen ganska kul ut om jag helt plötsligt fick ett sex-ryck... haha...

    SvaraRadera
  3. Man kanske inte behöver prata om sitt eget men kanske om sånt runt omkring och tankar och å sånt kanske... eller?

    SvaraRadera
  4. Tror inte man bör skämmas över sex nuförtiden, 50-talet är över för längesen :)

    Jag skrev ju en del snusk i min blogg då det begav sig, jag skrämde inte ihjäl någon!

    SvaraRadera