måndag 16 maj 2011

Japp det är sant

Att jag numera är snusare på heltid igen. Köpte som jag alltid brukade göra förr en hel stock så att man har hemma när det behövs.

Jajaja, jag vet..... Men med allt som pågår i mitt huvud just nu så kände jag att jag behövde lugna nerverna lite.
Men som en vän sa:
-Ja men snusa nu då å sluta sen när du flyttat å allt har ordnats till sig. Du har ju bevisat att du kan sluta.

Ja sluta kan jag bara jag har viljan, nu vill jag ha tillbaka glädjen i mitt liv först och ett nytt hem.

4 kommentarer:

  1. Jag säger såhär...
    Lägg inte energi på sluta-snusandet just nu. Bara ta det lugnt och sluta sen när tiden är rätt.
    Du gör helt rätt, tycker jag!

    SvaraRadera
  2. levlyckligare=Vera17 maj 2011 kl. 04:10

    Håller helt med, ta det när tiden är inne och det är lugnt runt omkring.

    Hoppas du får in glädje och lycka i ditt liv snart för det är du värd

    SvaraRadera
  3. Allt har sin tid precis som övriga läsare säger. Och nu kan jag ju få låna en prilla av dig. Och det är ju bra. eller...

    SvaraRadera
  4. Gud va skönt att det är fler än jag som tänker så här och självklart Heidi, vi kan ha en riktigt snus fest.

    SvaraRadera