måndag 23 maj 2011

Lördagsskoj - Zumba

I lördags gick bilen mot Upplands Väsby med 4 glada å käcka tjejer i.

Färden gick dit för ett Zumba Marathon på 2 timmar plus en modeshow för Zumba kläder förstås.

Zumba Twinz kallar sig (naturligtvis) 2 tvillingar som har bra koll på hur man vickar rumpan fram å tillbaka. Och man gjorde så gott man kunde. Man skuttade åt ena hållet å andra å helt plötsligt upp med armarna och sen ner med dem. Det var lite svårt att hänga med i koregrafin men hade förväntat mig att det skulle vara mycket svårare eftersom man är van med helt andra steg.


Men skoj var det och trötta å glada fick det bli pizza innan färden hemåt började.

Tyvärr har jag inga kort att visa eftersom jag valde att inte knäppa några så jag väntar på att jag ska få några ifrån de som knäppte. Men har ni otur kommer en bild på min nya outfit jag köpte.

2 kommentarer:

  1. jag hade varit så jäkla grann på zumba, det där med rytmen är guld hos mig ju! man kanske skulle bli en zumba guru? :P

    SvaraRadera
  2. Tycker jag absolut att du ska bli

    SvaraRadera