onsdag 25 maj 2011

Zumba - Glitter & Glamour

I dag är det dags för ett Glitter & Glamour Zumba pass.

Man ska spöka ut sig med en massa fest kläder och glitter så jag har dagen till äran målat naglarna i silver glitter naturligtvis och mina ögon har även de fått sig en omgång.

Jag som aldrig målar mig annars å nu ska man gå å träna med en massa kladd på sig, hihi.

Även en glitter spray burk har inhadlats som kläder ska få sig en omgång med.

Tjo å tjim vilket skoj pass det ska bli.

Så vad tror ni, kan jag se ut så här??? (ingen som märker nåt iaf)

3 kommentarer:

  1. jättefint ju :) tummen upp!

    SvaraRadera
  2. lite mer sting kan du unna dig...

    SvaraRadera
  3. Tack Sebbe, det värmde.

    För en tjej som sällan sminkar sig så var detta MYCKET kan jag säga och jag äger inget mer sting

    SvaraRadera