tisdag 3 maj 2011

Än är det inte vår tydligen

Tittar man i almanackan nu så säger den maj månad. Går man ut så känns det snarare som okt-nov-dec.
Det är grått, blåser isbitar och i morse hade vi en temp på 2,5 grader. Har jag varit kille så har den där lilla saken mellan benen krypit in igen å kanske kommit fram om ett par månader.Jippie det är så man jublar men är det inte så det brukar vara? För en vecka sedan var det värsta pollen explosion nu åker mössan på!

Att titta på och köpa skor är inte något jag heller jublar över men jag insåg att mina vår & höst skor börjar se alltför sliten ut så jag bara lära bege mig till alla dessa tråkiga skoaffärer. Och de tror fullkomligt helt fullt att det är högsommar ute för det finns bara en massa sandaler och ballerinaskor å sånt som ska visa tårna å grejer. Hallåååå var tog alla vanliga promenadskor vägen?
Missade jag den årstiden när man använder sådana? Typ nu?

Men så tillslut så hittade jag dessa enkla skor. Kanske inte världens bästa att andas i men va sjutton. Att handla skor det får någon annan stå för, tex min vännina Linda som fullkomligt ääälskar att shoppa skor
Kardborreband, bra si du, precis som på barnskor

Ingen snörning här heller, perfekt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar