tisdag 24 maj 2011

Glädje

En sån stor och härlig glädje som jag kände i dag var längesedan jag kände. Jag blev alldeles till mig att jag hade svårt att koncentrera mig på jobbet och jag hade ganska mycket att göra idag.
 
Min trognaste vän Linda ringde och beklagade sig över att hon var Ful, Fet & Tjock! och ville ställa in vår date idag för hon BARA lära träna.... Men det var inte därför jag kände glädjen, skadeglädje är inte min grej.

Hon nämde nämligen att hon var sugen på att följa med på ett Zumba pass! Jo det är sant. Hon sa det själv! De kör reklam på radion nu om att i sommar så kör de gratis Zumba pass ute och hon blev sugen på att testa. Och ju mer vi pratade om det ju mer taggad blev hon. Det är ju bara så grymt kul. Vi pratade mer om Korpens alla pass så det kanske visar sig att jag får över min kära vän att börja träna där istället. Tjoohoooo.....

På passet igår med energi knippet Pia Fristedt hade jag på mig min nya outfit som jag köpte i helgen.


Visst ser jag väl för ärtigt alert ut?


Det var ett grymt bra träningspass iaf, om det var kläder som gjorde det eller inte vet jag inte.



 

Shake Shake


2 kommentarer: