onsdag 21 juli 2010

Ångest & Panik

Jag börjar få ångest, ångest över att sommaren snart är slut. Ja det är sant. Kolla i almanackan så står det idag 21/7. Pust, stånk å stön.

Vad har jag gjort i sommar egentligen? Inget vad jag kan minnas, inget speciellt iaf.

Jag var till den stora staden Stockholm en dag och den var ju snabbt över. Sen har jag varit hemma, hemma å åter hemma. Och altantaket är fortfarande inte klart men det är nog inte mitt fel.

Har knappt solat något fast det är tråkigt att sola så vill man ju ha lite färg på sig.

Jag har besökt några stycken och jag har även fått besök av några.

Ätit hemskt mycket jordgubbar, förlåt gubbor, eftersom mitt jordgubbsland svämmar över av gubbor.

Men ville jag få ut något mera av denna otroligt vackra sommar eftersom jag nu börjar känna panik över att den snart är slut och ville jag göra så mycket mera?

Ja du, det undrar jag nu.
Nä, jag får nog ta och rycka upp mig och åka å hälsa på lite mer folk och göra lite mera utav denna vackra å varma sommar så jag i höst kan känna mig nöjd.
Jag är för hemmakär helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar