måndag 5 juli 2010

Mitt humör idag.....

....är inte på topp!

Vaffö?

Jo för att:

Jag har sovit dåligt. Något pucko till idiot ringde på min jobbmobil kl. 02.38. Ja, jag vet man ska stänga av den nattetid. Men nu är det så att endast 1 person vet numret till den så det ringer inte så ofta så den glöms lätt bort.

Krångel med min egen mobil. Den fick solsting i helgen och har låst sig. Kommer ingen vart hur jag än gör. Ska ta över sambons gamla (samma sort), men eftersom den har låst sig så kan jag inte skicka över alla mina nummer. Inte jätte viktigt men för 4 år sedan så blev jag av med alla mina nummer så det verkar som jag ska bli det igen.

Svårt att hitta bra personal som vill jobba. Schemat ser tomt ut och inga nya är på väg in heller.

Mitt hem ser ut som en katastrof efter att bara spenderat en massa timmar ute i helgen så inget blivit gjort inne.

Vad ska jag då gör åt allt detta?
Först ska jag äta frulle, sen kolla av jobbet lite. Sen ska jag skura toan, sen en sväng med den långa snabel som suger. Mobilen struntar jag i så länge, blir bara ännu mer förbannad.
Sen sist men inte minst så ska jag ta hojen och åka till frissan, så kanske hon kan muntra upp mig. Vem vet, kanske mitt humör fortfarande är dåligt då så allt hår ryker sin väg.

Men ha en trevlig dag fast min inte började så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar