fredag 9 juli 2010

Sola

Idag tog käre sambon hunden med sig in till stan så vips så var jag å katten ensamma. Så vi passade på att förbättra våran solbränna han och jag. Och vi lyckades, nja jag iaf, TinTin låg mest under solsängen. Men mös gjorde vi och uttråkad blev vi oxå.
För sjutton vad tråkigt det är att ligga och sola.
Att ligga på magen och läsa har jag jätte svårt för, men jag gjorde några tappra försök iaf mellan varven jag kollade jobbet så det rullade på som det skulle.
Så summering av dagen så fick jag lite mer färg.
Imorgon är det fortsättning följer på altanen och säkert mera solbränna för hej å hå vad solen lyser nu och skönt är det.
Det är så här en sommar ska vara, varm och skön. Men det kan gärna få komma lite regn så det inte är så torrt överallt men man kan väl inte få för mycket av allt misstänker jag.

2 kommentarer:

  1. ja fy sjutton vad är tråkigt att ligga och sola. prova en ljudbok nästa gång

    heidi

    SvaraRadera
  2. ja fy sjutton vad är trist att ligga och sola. men prova en ljudbok nästa gång så kanske det blir lite roligare

    heidi

    SvaraRadera