fredag 30 juli 2010

Knullkompis - ja, jag har haft sådana!

Träffade en gammal KK på affären för ett tag sedan.
Det var väldigt längesedan vi sågs och blev nog lika glada båda två. Ja visst har vi setts på nån lunchrestaurang några ggr på den tiden när jag jobbade inne i stan men nu var det ett tag sedan som vi pratade med varandra.
Vi stannade upp å surrade lite om både ditt och datt. Vi skrattade åt både det ena och det andra.

Efter ett tag har jag konstaterat att han gillar:

Mjukglass - Me Like!
Rött Vin - Me Like!
Choklad - Me Like!

Så varför i helskotta blev det aldrig han å jag??? Jag bor ihop med en karl nu som älskar öl & jornötter. Hatar vin & fisk!
Jag frågade (mest på skoj då) och han tittade på mig och till svar får jag:
- Ja du....
Sen garvade vi båda två.

Och det var nog kanske lika bra det. Men efteråt så har jag funderat på det där, kan man bli ihop med sin KK? Får man det att fungera som ett förhållande?
Ja ni, kära vänner. Det kommer jag nog aldrig få veta för egen del. Men nån där ute måste väl ha lyckats att bilda familj med sin KK?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar