måndag 5 juli 2010

Mobil telefon del 2

Min sambo vet oftast när man ska passa sig ifrån mig å mitt humör. Vilket han förstod i morse när vi pratade över telefonen om min s.k. mobiltelefon.
Så idag när jag kom hem satt han där med en sprillans ny!
Sicken sambo jag har!

Nu ska man bara göra om inställningarna i hjärnan och gå ifrån Nokia till en Samsung.
Öhhhh!!!

Hur ska det gå till, jag är gammal jag!

Som tur är så gillar han att pyssla med sånt där så han fixar nu över mina gamla nr till den nya och förhoppningsvis så talar han om för mig hur jag ska ringa och skicka ett sms oxå för det är det enda jag behöver den till. Ja. kanske svara någon gång oxå.

2 kommentarer:

  1. kära mona påna, en samsung är en underbart trevlig mobil, min egen höll i flera år. hur blev håret och humöret?

    heidikramar

    SvaraRadera
  2. Håret blev nog sådär bara. Kort lugg igen så jag har nog inte vant mig än bara.
    Humöret blev bättre med dagen. Tackar som frågar!

    SvaraRadera