fredag 17 september 2010

Drömmer mig bort....

En vän ringde och hon tyckte inte om att höra att jag mådde som jag gör.
Hon blev arg, frustrerad och besviken.

Besviken på min sambo som behandlar mig som luft.

Arg på mig för att jag låtit mig behandlas så här så länge.

Så jag fick lugna ner henne med att berätta att jag sitter och drömmer mig bort om en ny bostad. Att jag kollar läget på Hemnet just för tillfället.

Så då är frågan, hur vill jag bo? Hur kan jag bo? Vad har jag råd med?

Huset jag bor i idag har varit min ögonsten tills idag och jag känner att jag har tappat min själ i detta hus just nu. Min själ har "left the building", men undrar vart den tagit vägen? Kommer jag att hitta den igen?

Under tiden fortsätter jag att drömma om mitt drömhus.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar