tisdag 21 september 2010

Så här ligger det till

Det är några stycken som har hört av sig till mig ang. förra veckans inlägg här på bloggen. Trodde faktiskt inte att jag hade så många som läste det här men nu har jag fått det bekräftat iaf.

Men så här ligger det till: Vi ska separera!
Förklarade för min sambo att jag inte längre orkar och att han förstod mig och tycker det är tråkigt och ja det är det väl men han har fått så många chanser på sig. Och tydligen inte tagit något utav det vi har pratat om förut till sig så nu är det slut!
Har fått höra många rekationer som att jag är en Järnlady som stått ut och orkat med allt, kan du gråta osv.
Och ja, jag kan gråta och anledningen till att jag orkat och stått ut är eller har varit min kärlek till huset och miljön här ute på Eskön. Jag har trivats så underbart härligt här. Även när jag flera ggr om dagen i vintras fick skotta kilovis med snö. Livet på landet har varit fantastiskt men inte nu längre. Nu känner jag att jag kan släppa detta och gå vidare och jag väljer att göra det utan min sambo. Jag, vovven å katten ska börja ett nytt liv någonstans, var vet vi inte än bara.

Men vi är vänner, än så länge iaf. Vi ska sälja huset och under tiden så kommer vi att bo ihop eftersom ingen av oss har råd att ta en till hyran på något annat någon annanstans.
Så mäklare ska kontaktas och man kan bara hoppas att det är några som vill bjuda höga priser på det. Och ett nytt boende ska hittas.

4 kommentarer:

  1. massor av nya möjligheter finns att uppleva, ärtan. Kramar

    ps; jag har berättat om din tatuering och man vill att du catwalkar på lördag:

    Tid: 2010.09.25, klockan 16:00 - 19:00

    Plats: Kafé Edbom, Stadsbiblioteket, Slottstorget 1, 801 30 Gävle (cX-kartan)

    Typ av evenemang: Musik och underhållning, Föreläsning och seminarier

    Arrangör: POPCULT, 026-179600

    Webbadress till arrangör: www.gavle.se/bibliotek

    SvaraRadera
  2. nep, det är Popcult som arrangerar en Kroppskonsthappening på bibblan och man behöver tatuerade torsos

    SvaraRadera
  3. Men jag ska vara på loppis på lördag och vet inte när jag är klar och jag är nog stans piggaste människa då heller.

    SvaraRadera