torsdag 16 september 2010

Inge roligt nu

Nää, allt känns bara rent sagt ut åt helvete just nu. Varför har jag konstant huvudvärk, drömmer irriterande drömmar, vaknar irriterad??

Jo, därför att:


Sambon har ställt till det riktigt skit med vår ekonomi = mina pengar slut!

Är såååå irriterad på sambon för att han bara ställer till problem = blir det någonsin bättre?

Har inte förlovningsringen på mig längre = vad är det för mening när jag inte känner nån kärlek?

Tiden på mitt heltidsjobb börjar närma sig sitt slut = kommer att få ännu mindre pengar

Jobbet flyter inte på som det ska, tappat gnistan = jag blir trött och irriterad och press från tjifen

Försöker hitta ett vettigt hotell åt mig och väninnan som ska till Stockholm över en helg i Oktober = hittar ett men det blir 800 kr dyrare än vad jag tänkt mig

Skulle behöva gå till frissan = har inte råd att gå dit så jag får fortsätta se ut som en hippie

Har inte haft sex på länge = jag har ju mina behov men det lär nog inte bli nått här på länge kan jag säga. Var tog bebis planerna vägen?

Kontentan av det hela blir att jag går å muttrar hela dagarna, orkar inte ringa nån vän, orkar inte engagera mig i min hund som blir uttråkad.

När blir det bättre??? Blir det bättre??

Vi firar 5 år snart, ha. Firar tjohej. Vad är det å fira? Inga pengar, en karl man är konstant sur på. Man kan väl sörja istället då. Nån som vill sörja med mig???

Ber om ursäkt för detta tråkiga inlägg men jag ville få ur mig lite!!

4 kommentarer:

  1. Livet må suga ordentligt ibland men det blir bättre. Snart nog. varma kramar

    SvaraRadera
  2. Kraaam!! Ja ibland måste man få häva ur sig lite skit!!

    SvaraRadera