fredag 10 september 2010

Fredag - En veckodag

Jaha, nu var det fredag. Äntligen skriker de flesta, men jag, jag tar det bara för en helt vanlig veckodag.
Jo visst brukar jag planera lite mer avancerad mat till helgen men för övrigt så är mina dagar ganska lika.
Men i helgen blir det till att fortsätta packa ihop alla prylar som jag har ställt fram som ska säljas på loppis här nån helg framöver.
Det blir städning, måla lite kanske och säkert en hel del film tittande oxå. Och framförallt, koftan jag jobbar på blir nog klar i helgen. Bara en arm kvar att sticka men sen ska ju allt sys ihop oxå, det är inte min starka sida.

Trevlig Helg på er!!

2 kommentarer:

  1. Kära Mona Påna,hemma är det nya ute,vet du väl. Så du (och jag) är supertrendiga

    SvaraRadera
  2. Jaha....är det så det är....

    SvaraRadera