onsdag 22 september 2010

Stockholmsnatt

Snart närmar sig helgen som jag ska bjuda min väninna på en händelserik helg i storstaden Stockholm.

Hon ska få tågresa t/r, ska gå å se orginalversionen av Mamma Mia på Globen och även 2-nätter på hotell.

Och det är det där sist nämnda som är ett problem just nu. Har kollat dagligen i 2 månader nu efter ett vettigt hotell men nääää. Hade chansen förra veckan att boka ett 5-stjärnigt hotell men tyckte det skulle bli lite för dyrt. Skulle precis till att boka det när jag tänkte att jag avvaktar en vecka till innan jag bestämmer mig för då är det precis 1 månad kvar tills vi ska åka.

Tji fick jag. Nu finns det knappt nå hotell alls kvar att boka. Så finns det någon i detta avlånga land som kan avboka sin CoopHotellpremie natt helgen den 22-24/10 för våran skull?

Snälla!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar