torsdag 16 juni 2011

Höger eller vänster

Näää, vi ska inte prata politik, det finns det andra som är bättre på.

Jag vill bara kolla om du har försökt använda din andra hand/arm mer än den du regelbundet använder?
Jag är högerhänt och gör det mesta med högern men nu när jag har så fruktansvärt ont i min högra armbåge så måste jag lära mig att använda vänstern lite mer.

Mää si dä gå jö int´!!

Har ni provat borsta tänderna med den andra?
Torkat sig i baken?
Dammsuga?
Snurra runt med stekpannan och kastrullerna?

För mig funkar det inge vidare kan jag säga så jag lider vidare för numera har jag inte bara ont när jag sitter vid datorn, mest hela tiden är det nu.

3 kommentarer:

  1. nja, av någon anledning är alltid ung herres ena arm mer vältränad än den andra, så det är nog kört

    SvaraRadera
  2. det svåraste är att torka sig i ändalykten....be magnus göra det:)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, nä du Heidi det får han inte göra å ingen annan heller, då får det hellre göra ont.

    Sebastian, dax att börja träna den andra armen man vet aldrig vad som kan hända.

    SvaraRadera