onsdag 8 juni 2011

Summering av dagen

Min dag har inte varit någon bra dag. Tänker inte dra allt här men kan säga som så att Zumba passet igår blev inställt så därför hade jag sett framemot dagens pass extra mycket eftersom det var över en vecka sedan jag tränade.
Men om man ska träna så är det bra om man kollar vilken tid man ska träna!! Jag kom försent!!!
Attans jävla skit sa jag å drog på mig hjälmen igen å fick åka hemåt. Sur å mutter å förbannad. På vem?? Denna gång kan jag nog inte skylla på sambon.....

Tidigare idag fick jag även en dom. En dom på min onda armbåge som jag har gått å jävlas med ett tag här.
- Du har en klassisk Tennisarmbåge! sa den kvinnliga läkaren som var otroligt snäll och trevlig men hade inte sitt utseende med sig tyvärr. Men man kan bli läkare för det tydligen.
- Jag har för sjutton aldrig hållit i ett tennisracket någon gång!!!
Jaha då det var bara att ställa in sig i den statistiken då, för hur många har inte en tennisarmbåge!!??
Tycker inte om att vara med i någon klassisk statistik, blääää.

Fick faktiskt lära mig att det finns något som heter Golfarmbåge oxå, så det så!! Men det vägrar jag ha!

2 kommentarer:

  1. jag har ingen tennisarmbåge men väl vridknä och nackspärr. Hå hå ja ja...vi börjar bli gamla, Mona hjärtat

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl ingen ide att ljuga för sig själv längre men skönt att höra att du är mig hack i häl eller var det före?

    SvaraRadera