tisdag 14 juni 2011

När kommer det positiva

Nu är jag på så där pessigt å tråkigt humör igen som jag inte vill vara. Vem vill vara det egentligen?
  • Ute är det piss väder, grått å muligt. Men vi behövde regnet.
  • Hunden fortsätter matvägrar
  • Vi har fått betsälla nytt kyl & frys - stort minus i kassan
  • Ingen verkar vilja köpa vårat hus för de pengarna vi vill, men det är en ny visning i morgon förhoppningsvis så städa städa moppa moppa.
  • Hittat en skit snygg takvåning som jag bara vill ha men det är bara att drömma för den kostar minst en mille till än vad vi vill ha för huset, så var är lotto vinsten?
  • Kommer inte ha råd med en ny bostadsrätt så jag å djuren får trängas i en liten etta.
  • Min spiral tjafsar och har sig så den måste bytas
  • Tatueraren har inte tid att fixa till den senaste tatueringen, ja jag får väl se ut så här i sommar då.
  • Älskar inte mitt jobb just nu
  • Kommer jag att älska någon överhuvudtaget igen förutom mina djur?
  • Min höger armbåge gör fortfarande ont fast jag knapprar piller 
Nääää, nu har jag pessat klart!! Allt kan väl bara bli bättre eller hur? Vädret vänder snart, det är utomhus Zumba på fredag, kyl & frys är på väg och jag lever och mår kroppsligt hyfsat bra. Vissa har det värre.

5 kommentarer:

  1. När jag mår riktigt piss, så brukar jag faktiskt tänka att det verkligen finns dom som har det värre. Det brukar ju trots allt lösa sig på något sätt och jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. äsch, dumpa spiralen och lämna skyddet åt killarna istället, om dom vill ha en bit kaka får dom väl fan ha servett med sig också :), se där - ett problem löst!

    SvaraRadera
  3. ryck upp sig nu..

    SvaraRadera
  4. Du år för egen kär för det snuttan

    SvaraRadera
  5. Haha, Sebbe, utav erfarenhet vet jag att det inte funkar.
    Sambon tyckte att jag gnällde för mycket men det känns bättre nu när jag fått gnällt av mig lite.
    Tack för att ni tar er tid och läser mitt gnäll, solen kommer snart.....

    SvaraRadera