lördag 25 juni 2011

Jaha, vad blev det för nåt igår nudå?


I väntan på grillen
 Vaknade tidigt och låg halv slumrade med tv:n på i sovrummet. En kort promenad med vovven och sen frulle och första filmen.
Cougars Inc. Ganska hyfsad och rolig film om ett gäng studenter som börjar datea äldre kvinnor för att finansera en av deras skolavgift.
Sen tvättade jag lite, checkade av att jobbet rullade på som det skulle å sen en till film.
Tangled, Trassel på svenska. Älskar Disney filmer och denna var rolig att slå ihjäl ytterligare nån timme på.
Sen blev det en längre tur med vovven, duschen och tillslut engagerade jag mig att göra helt underbara grillspett med Chevre fyllda paprikor. Helt underbart gott.
En 3:e film fick avsluta kvällen, Vanishing on 7th Street. Den började bra, var spännande men hallå....slutet, vilket slut. Med sambon sovandes i mitt knä så insåg jag att filmen bara slutade sådär som en film inte får sluta. Med många frågor och inte en chans till att få en förklaring till varför och hur. Näää, skräpfilm!!
Ett försök gjordes med att rycka upp oss så vi borstade tänder men insåg ganska snabb att båda satt och halv sov i soffan så det blev sängen ganska snabbt.
Vaknade åter igen tidigt idag men inte så konstigt när man slumrar in kl.23 men slö. Vädret inbjuder inte till något idag heller men mitt andra jobb väntar på mig idag så det är bara att rycka upp sig. Tralalala.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar