onsdag 22 juni 2011

Kort Kort

Luggen alltså, den är kort numera som jag tycker om att den ska vara.
Och tydligen så går det inte att lägga upp bilder här numera, tänkte ju visa nämligen.

Börjar tröttna ordenligt på Blogger nu.
Sen en tid tillbaka så måste jag alltid logga in så fort jag byter en sida på bloggen och jag kan inte vara inloggad när jag ska kommentera andras bloggar.
Och supporten på Blogger är som jag har fattade det bara på engelska och det har jag lite svårt med att skriva på speciellt när jag ska försöka förklara ett problem.

Att jag inte kan vara inloggad gäller tydligen fler men inte alla och det är under bearbetning men man undrar ju hur svårt kan det vara att fixa det? Jobbar man med sånt ska man väl klara av att fixa problemen oxå eller?

Så finns det nån som är mer hajpad på detta och kan hjälpa mig eller ska man byta blogg adress kanske!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar