torsdag 9 juni 2011

Skänk en slant

Det är inte ofta jag brukar skänka pengar, kanske för att jag har ofta ont om dem själv. Men ibland händer det att jag bidrar med en 50 lapp eller en hundring. Vilket jag har gjort nu.

Läste en artikel i Amelia (fråga mig inte varför jag läser den) om Afganska kvinnor och den beröde mig väldigt så jag gick in på ActionAid hemsida och klicka mig vidare och det tycker jag även att Ni ska göra.

En hundring hjälper dessa kvinnor väldigt mycket och vad är som sagt en hundring? Väldigt mycket för mig kan jag säga eftersom denna månad blev katastrofalt dyr för oss men ändå har jag nu skänkt en slant.

Så gör det du oxå!!
Man kan inte hjälpa allt och alla här i världen men nån gång kan man faktiskt göra något. Känns det bättre, skänk till något annat men gör det nån gång ibland så mår själen bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar