måndag 15 augusti 2011

Country

I USA är Country väldigt stort, kanske så stort att vi här borta har svårt att fatta det.

Jag gillar Country, jag är ingen fanatiker men tycker det är helt okej att lyssna på och om du gillar det så rekommenderar jag en film Country Strong med bla. Gwyneth Paltrow och Garrett Hedlund i rollerna.

Kelly Canter (Gwyneth) får precis lämna rehab för sina alkohol besvär och ska ta upp sin lysande karriär igen. Hon är en stor och firad stjärna och folket bara älskar henne. Men allt går inte som det ska eftersom hon skulle inte ha lämnat kliniken.
Garrett spelar hennes "fadder" och gör sitt bästa för att inte förlora henne och jag bara ääälskar den killen. Vilken röst han hade och sötheten kan man inte heller klaga på.

Tim McGraw är en stor Country stjärna i USA och han spelar Kelly´s man i filmen men tyvärr så tar han inte ens en ton i filmen vilket är synd. Men jag lovar Gwyneth kan sjunga vilket man inte trodde.


Kan man klaga på det leendet å ögonen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar