fredag 12 augusti 2011

Den stundande helgen

Det är fredag och veckan har gått fort, det är helg. Och vad har denna helg att erbjuda då?

Ja för min del blir det att fortsätta med lägenheten så det blir klart någon gång. Jag är bjuden på grillfest men vet inte riktigt om jag kan koppla av och har tid med det. Men äta måste jag ju så vi får se..... Idag först blir det att jobba på Preem hela dagen.

Igår fick jag veta att jag slipper åka 16 mil för att hjälpa min bror flytta och det kändes skönt. Har varit lite stressad över att det skulle gå bort en hel dag bara på det, men vad gör man inte för sin bror? Men som sagt nu slipper jag, skönt....

Får se om det dyker upp nån så man kanske får lite hjälp i lägenheten i helgen. "Sambon" är ju där och reser väggen mot sovrummet och jag hoppas den blir klar i helgen. Sen kommer förra ägaren och ska skruva upp en en skena med lampor i och rensa förråd och lite annat på grejer. Kanske dyker det upp någon annan?

Hoppas ni får en underbar helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar