lördag 13 augusti 2011

Efter 2 glas vin....

....eller en halv falska, beror på hur stora glas man har....
Så känner jag för att bara gå å knyta mig i min stora härliga säng, men jag tror att en dusch skulle göra susen just nu efter en arbetsam dag i den nya lägenheten.

Sovrums väggen börjar se sitt slut!

V-rummets tapeter är uppsatta!

Imorgon väntar slipning, slipning. Balkongen ska nog få smaka på lite rengöringsmedel, sen behövde nog även "sambon" min hjälp med lite kablar i nya väggen tycktes jag hörde något om. Han är snäll han som hjälper mig fast vi spottar å fräser på varann här hemma. Men det är det som är så konstigt, när vi rustar (vilket vi gjort några ggr) då funkar vi jätte bra ihop men annars...näääää!!

2 kommentarer:

  1. man kan vara goda polare även om man inte är älskare, eller hur? Hoppas vinet smakade, ärtan, här pimplas det grönt mullbärste. Och det är finemang det också.

    SvaraRadera
  2. Ja för tillfället är vi nog bättre som vänner.

    SvaraRadera