torsdag 4 augusti 2011

Projektet a la lägenheten

Ja nu har projekten i min nya lägenheten dragit igång på allvar.
Medans jag igår la täck papp över alla golv så torkade min vän Linda ur alla köksskåpen så de skiner.

Idag kommer jag förhoppningsvis iväg och ska kolla runt på lite tapeter.
I morgon kommer en mattläggare och ska kolla på badrummet och se hur dyrt det kommer att bli. Hua mig....har tyvärr inte så mycket att spela med....

Men nu drar det igång iaf och just nu känner jag att jag vill bara dit och fortsätta.

Nytt å fräscht kök, knappt använt

Hyfsad stor balkong för framtida vin avkoppling
 
Hall, höger sidan ska det byggas garderober men är inte prio 1

Äcklitt badrum som är prio nr 1!
 
V-rum + arbetsplats, ny tapet ska hit


4 kommentarer:

  1. Helt ok lägenhet ju! Toppen!
    Vad var det för fel på badrummet? hahaha
    Skoja bara, kök och badrum brukar vara prio ett, men i ditt fall var ju köket jättefint!

    Lyckan till med fixandet!

    SvaraRadera
  2. Köket är super najs men toan....äcklitt äcklitt. Allt åker så jag får skita in min skit istället, haha.

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken härlig lägenhet :) Jag hoppas du kommer att trivas där.

    SvaraRadera