torsdag 18 augusti 2011

Karlar, karlar....

Idag gjorde jag en upptäckt in mitt nya kök. Jag har inga lådor!!

Nä, just det! Inga lådor i ett kök!?

Det kan inte ha varit en kvinna som var med och planerade det köket kan jag säga för vem sjutton sätter in ett kök utan lådor?

Var ska jag ha alla bestick? Alla tängerna, slevar, vitlökspress, kakformar, bakplåtspapper. Ja kolla i erat eget kök vad ni har i lådorna så kan ni ju börja fundera lite, var gör man av sånt??

Ja har 3 lådor men de är stora. Och då pratar jag stora. Nja, den ena är låg men där hade jag tänkt mina kryddor i en fin ställning precis som jag har nu.
Den undre skulle bli mitt skafferi och den nedre skulle Lasse Åberg servisen stå.

Så nu pågår operation "bygga om köket" i min och Magnus hjärnor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar