fredag 20 augusti 2010

En ljudbok avslutad


Japp, ännu en i raden är avslutad och denna gång var det Fånge i Hundpalatset av Martina Haag.
Och nääää, den gillade jag inte. Fick aldrig grepp om boken och tyckte inte att det var en riktigt bok heller.
Kan det ha att göra med att jag har inga barn? Jag är ingen sönder stressad fler barnsmorsa som måste hitta tid för mig själv.
Har hört mycket om den boken och att den skulle vara så bra och rolig!!
Öhhh, jag måste totalt ha missat det rolig för jag drog inte på smilbanden en enda gång. Jo, nu ljuger jag, 1 gång faktiskt. Eller så är det så att jag har en helt annan humor än vad många svenskar har.
Så vad min väninna Heidi pratar om i denna bok hittar inte jag. Men hon är ju morsa hon oxå, jag är bara djurägare jag.
Men Heidi är Heidi och jag är jag! (inget illa ment, gumsan)

3 kommentarer:

  1. nämen mona, det är ju kåserier och ingen roman ju:)ta dig an Buthler och Öhrlund om du vill ha riktig thriller, ta dig an Karin Alvtegen för detsamma, läs Kinsella och keyes för chicklitt och läs förallandel Kostovas nya och Metro 2033

    SvaraRadera
  2. Ville ha en rolig bok denna gång.....

    SvaraRadera
  3. "ser min bak stor ut i den här" finns det en skrattig bok som heter. Kör på den

    SvaraRadera