måndag 30 augusti 2010

Så här blev den

Äggröran min sambo skulle ha till frukost igår.
Vit franska stekt i olja, sen sallad(!), äggröra, bacon. Lite korv och några köttbullar och även lite tomat å gurka.
Gott var det och det gick i med ett leende på sambon.
Jag ställde frågan: - Vad tänker du hitta på för mig nu då när jag gjort det här?
Hrm.....lång väntan, ja, jag får väl försöka hitta på nåt, var svaret jag fick.
Men än så länge har jag inte sett nåt speciellt och det lär nog inte komma nåt heller.

4 kommentarer:

  1. Men du är väl för gullig du Mona! Hoppas verkligen att han uppskattar det och ger igen.....flera gånger om!
    Snyggt var det också, med den assietten o allt!
    Kikar in här på din sida då och då. Kul att se hur du har det. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är han usel på att ge tillbaka.
    Kul att du tittar in ibland.

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg du har, hittade den av en slump.
    MVH Lena

    SvaraRadera
  4. Tack, titta gärna in fler ggr.

    SvaraRadera