tisdag 10 augusti 2010

Ett halvår kvar.....

....eller 6 månader eller xxx dagar kvar. Just idag!
Till vadå kan man undra?
Jo, jag byter siffror helt i hur många år jag är.
Från 39 till 40. Usch da.
Kommer ihåg när min mamma fyllde 40, då är man ju gammal ju. En gammal tant.
Känner mig inte så eller kommer det senare? Blir jag en gammal struttig tant på självaste dagen eller?
Jag ser framemot den dagen för går allt som det ska så kommer jag å sambon att ligga i Karibien och dricka paraply drinkar. Tro det eller ej men han har lovat att han ska dricka en sådan på min födelsedag, haha. Svårt att tro med tanke på att han bara vet vad öl är.
Blidbevis kommer att behövas för att tro det.

4 kommentarer:

  1. Var trevligt att äntligen träffas idag!
    Tack för en trevlig pratstund, lär göras om snart tycker jag :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Självklart, ska bara ta mig i kragen och lämna ön oftare.

    SvaraRadera
  3. välkommen till din livs bästa ålder!!!

    SvaraRadera
  4. Haha, ja jag hoppas det. Livet blir väl bara bättre eller?

    SvaraRadera