fredag 5 november 2010

Jag - Träna???

Ja det är sant!!

Idag har jag gjort något som jag inte trodde att jag skulle göra men så blev det iaf.

Kolla runt lite och fastnade för Korpen Sporthuset här i Gävle, det var Zumba jag var ute efter.
Så jag bokade ett "prova-på-pass". Och undan gick, tjohooo, vad jag hoppade, skuttade och vikade på rumpan. Flera gånger, om å om igen.
Kvinnan längst fram hon vickade på sina höfter som om hon aldrig gjort något annat i sitt liv, och jag försökte hänga med så gott jag kunde.
Men kul var det och dit ska jag igen för nu har jag köpt en prova-på-månad. Och envis som jag är så kommer jag att komma tillbaka. Jag tänker fortsätta tills min höft vickningar sitter som gjutna på mig. Man ska kunna väcka mig mitt i natten och jag börjar direkt.
-Eller hur!!??

Om ni följt mina inlägg tidigare så vet ni att jag tyvärr alltför ofta brukar gnälla över dålig service när jag är ute både i butik och på restaurang. Men Korpen Sporthuset kan jag bara ge alla plus som finns här i världen. Trevlig kille på telefonen, lika trevliga tjejer bakom disken när jag kom dit och de fick mig att känna mig sååååå välkommen. Kommer nog att trivas där ganska bra tror jag vi får väl se.
Tillbaka ska jag igen på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar