tisdag 16 november 2010

Säsongens första snö har kommit


Vet att det är många av er där ute som inte gillar kyla, vinter och snö. Men jag är av en annan kaliber.

Me Like! Me Like! Ja, jag vet jag är konstig, det behöver du inte säga.


Vi har inte fått så mycket snö ännu och mycket beror det på att vi bor alldeles vid havet som än så länge värmer lite. Men det kommer nog å då ska det skottas å pulsas ordentligt. Man har ju förra året fortfarande i minnet. Så idag när solen lyste så vackert på himlen fick kameran åka med på promenaden. Så med frysna fingar så blev det några kort iaf.


Ööhh.... Hrm... Är det inte dax att ta upp den här nu eller?!


Vattnet har inte blivit till is än men det kommer nog snart det oxå

Att få hunden att stå som jag vill när det är dax för fotografering är inte det lättaste

På riktigt bus humör denna stund


2 kommentarer:

  1. Hej Mona!
    Åh, vad fina bilder! Jag gillar också vintern (bara man slipper halka på vägarna så)
    Kram Åsa

    SvaraRadera