tisdag 2 november 2010

Var får du allt ifrån?

- Ingen aning!

Så brukar det låta när jag berättar mina drömmar för min sambo.

Inatt såg det nämligen ut så här:

Jag och min vännina Linda hade smygit oss in på Magnus "rum" och öppnat hans mail. Och där snabbläser vi ett mail ifrån vår granne att Clint Eastwood vill köpa vårat hus!
Mer hann vi inte läsa för vi hör att Magnus är på väg att komma in och vi snabbar oss och springer ut därifrån.
Så nu undrar man:
Varför skulle våran granne som för övrigt bara är sommargäst här ute och som vi knappt känner maila just Magnus om det? Det är min mailadress grannen har.
Och är grannen sån kompis med Mr. Eastwood att han vet att han letar hus i Sverige?
Och varför vill han ha just vårt hus?
Sen så har jag för övrigt inget att göra i hans mail konto och skulle jag ha något att göra där så tror jag inte att jag skulle behöva smyga med det men man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar