torsdag 25 november 2010

Pyntning pågår


Jag brukar inte vara så här snabb att sätta upp julgardiner om det överhuvudtaget brukar bli några.
Men nu sitter det 1 par uppe iaf och det har att göra med att jag bytte färg på kuddarna i soffan och då matchade inte den stora mattan och sen då så matchade inte heller mina gardiner.
Så då fick det bli ett par enkla julgardiner tillsvidare tills jag hittar något jag vill ha sen i januari.
Och sen kan det ju ha att göra med att jag inte har kunnat jobbat idag pga. av något data haveri någonstans. Så jag har haft för mycket tid över helt enkelt.
Men va tycks om gardinerna då?? 40 kr på loppis, tyckte jag var helt okej eftersom de var helt oanvända dessutom.

4 kommentarer:

  1. Söta :) Påminner om sådana där tomtar vi barn av 60- och 70-talet fick göra på slöjden tra la la.

    SvaraRadera
  2. Haha...men allt kommer tillbaka igen

    SvaraRadera
  3. Jag tycker de var kitchiga och snygga!
    Åsa F.

    SvaraRadera
  4. Tack, kitchiga? Det var ett nytt ord.

    SvaraRadera