torsdag 4 november 2010

Vi flyger istället

Våran resa vi ska göra i februari börjar närma sig och igår fick jag ett mail ifrån resebyrån.

-Hej Mona, tyvärr har ert flyg blivit inställt.... sen läste jag inge mer....

Jag började genast hyperventilera och humöret började sakta stiga uppåt. Sen tog jag en djup suck och läste vidare:

-...så Rccl har bokat om er på andra tider.

-Ja men då så, det var ju inte så farligt då.

Om jag ändå kunde lära mig att kolla läget först och sen brusa upp om så behövs istället för att göra tvärtom men en god vän sa till mig igår om en helt annan sak att Mona det är tvärtom hela dagen det!
Ja jag är väl det, men iaf så får vi flyga till Amsterdam en tripp istället för att sitta på New York flyplats några timmar. Så det blir fler stopp men vi kommer fram 14 min tidigare.
Hur nu det går ihop???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar