tisdag 19 oktober 2010

PMS PMS PMS

Jag brukar aldrig eller mer sällan iaf känna av att det är dags för min PMS veckan men denna vecka verkar jag ha fått alla symptom på en gång.

  • Skulle kunna tänka mig äta allt onyttigt som finns i hela världen, på en å samma gång
  • Mitt humör svajar upp å ner
  • Vill mesta bara gråta
  • Min mage ser väldigt gravid ut
  • Har inte lust med nåt, men försöker och det blir mindre bra
  • Ska på resa till helgen som borde kännas roligare just nu

Men så hände det en grej i morse som fick mig att hitta lusten att komma tillbaka.

De ringde och ville jag skulle komma och prov jobba på ett ställe. Jippey, ja ja sa jag.

Men min nuvarande chef tyckte annat och började spotta å fräsa om allt möjligt. Och fick mig att fundera vilken av oss som hade PMS.

Så tyvärr fick jag ringa och avboka i morgon bitti och hoppas den snälla Maria vill ringa igen, en annan dag när jag kan.

Så nu går tankar på att säga upp sig och leta ett helt nytt jobb på heltid, men näää. Det kan jag inte. Så lätt är det inte att hitta något nytt. Så jag hankar mig fram men ska kolla ytterligare saker som jag kan tjäna pengar på.

Kanske ska man söka lycka i Stockholm dit jag ska i helgen. Det finns ju tydligen en gatan man kan gå på å tjäna storkovan på. Ska nog gå till Turistbyrån och fråga vilken gata det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar