torsdag 14 oktober 2010

Typiskt, Typiskt, Typiskt

Många undrar säkert hur det har gått nu när mäklaren har varit här.
Och ja, det har inte gått någonting.
Mäklaren la sig strax under våran gräns och vi har funderat och klurat och räknat och kommit fram till att vi avvaktar med en försäljning så länge.

Jag skulle förlora en hel del pengar om vi sålde till det han vill och man kan ju aldrig veta om det blir budgivning eller inte. Så vi avvaktar till våren så länge.

Under tiden så försöker vi hålla sams vilket vi har klarat riktigt bra den senaste tiden. Kanske behövdes detta ståhej för att Magnus skulle få upp ögonen att han kan förlora mig? Kanske det.

Och det var ju så typiskt att jag nu har hittat ett perfekt hus som skulle passa mig och djuren. Lagomt stort, lagomt till stan och ja lagomt liksom. De gillar ju vi svenskar.
Kolla in så får ni se själva:
http://www.remax-sverige.com/PublicListingFull.aspx?lKey=e2797da1-1d07-4798-8839-2c471fffd881&Index=13

Jag måste sluta gå in och leta boende nu annars blir jag riktigt deprimerad. Får hoppas att det antingen dyker upp en stor lotto vinst eller nåt eller att huset är svårsålt och finns kvar när jag vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar