tisdag 26 oktober 2010

Vem är jag

Min kära vän Heidi fick mig att göra ett test.
Hon gillar att göra sådana här tester lika mycket jag så naturligtvis hoppade jag på detta.
Och kom fram till idag att jag är lik (håll i er nu):

Odysseus

Odysseus är en klok och listig kung. Äventyrlig hemvändande äkta man och far.

Jag gjorde testet igår oxå och då blev jag:

Jason

Jason är ett kungaämne i antika sagor.

Eftersom jag blev en karl första gången så tänkte jag att jag gör om det men jag blev iaf en karl så jag testade ett annat test:

Vilken Historisk person är du?

Jag blev då Marilyn Monroe och så här följer texten:

Marilyn Monroe (1926-62) var den firade stjärnan med det labila psyket. Dog tidigt men har förblivit stilikon.

Så jag tänkte jag gör det igen och ändrar lite nu och då blev jag:

Marilyn Monroe igen så det är väl bara att inse att jag har ett labilt psyket, ja kanske det kanske.
Tillåt mig le en aning.....

Men jag ville varken vara karl eller Marilyn Monroe så jag gjorde testet igen om vilken Fiktiv Figur jag är så denna gång blev jag:

Kitty

Kitty är en ung och smart problemlösare. Hon är präktig och bra på allt hon tar sig för.

Och det kändes som att det mer var jag. Hahahaha.....

2 kommentarer: