fredag 29 oktober 2010

Vad blir det för mat idag??

Jag har absolut ingen aning!!
Efter allt strul som jag och min sambo har hållit på med den senaste tiden så har vi kommit överens om att på fredagar ska han fixa maten.
Det är nämligen jag som jämt gör den. Eller nja, lite hjälp får jag men det är jag som planerar den, handlar och börjar laga den. Sen kan jag få lite hjälp med att hacka saker och ting.
Så nu är det alltså fredag och det är hans tur att komma med nåt trevligt att äta. Jag tänker inte lägga mig i något, vill han ha råd å tips får han ringa poolia eller en vän eller nåt. Jag tänker sitta och titta på, på sin höjd.
Nu tror säkert många att det där kommer ju inte hålla i längden, nja det visar sig. Jag tänker iaf hålla mig ifrån köket idag.
Men en sak vet jag iaf att han har inte tagit fram något ur frysen eller förberett något så jag tror att det blir hämt mat idag och det är väl mat det oxå.

Till råga på allt så är det hans födelsedag idag oxå men har man sagt ja så har man. Han får ju några paket iaf.

1 kommentar: