onsdag 13 april 2011

Aktiveringsboll

När Curry kom till oss för snart 2 år sedan så visste han inte vad en aktiveringsboll var för något. Det verkade inte heller som att han var så förtjust i den. Mer rädd för den.
Har provat den några ggr och det har väl varit "sådär" intressant. Han har varit livrädd så fort den har åkt in i väggen eller ett hörn eller nåt sånt. Man har mer eller mindre fått hjälpt honom lite grann på traven.

Men så tänkte jag igår att nu var det längesedan. Å swisch vad den for över golv och allt. Gjorde ingetting om att den låg under kökstolen eller tjongade rätt in i katten eller nåt.
Jag ska ha!! Det var vad jag såg i blicken i går. Svårt att fånga med kameran men jag försökte iaf.




3 kommentarer:

  1. Du kan få ett hundspel i trä härifrån. Jag har två. Vad sägs?

    SvaraRadera
  2. De e jätte bra! kör på.. testa spelet af.. de e bra träning för dem mentalt!!

    SvaraRadera