fredag 29 april 2011

Vad tror ni om det här?

Nu har det varit visning på vårat hus och hon (Anna på Husman Hagberg) hade 5 st föranmälda som kom och alla var tydligen jätte intresserade så visning tog lång tid, vilket Magnus märkte för han var på väg hem med Curry men de fick åka lite längre bort att parkera och gå på promenad istället. Själv så tränade jag skiten ur mina muskler.


Jaha, så vad tror ni? Kan jag å mina djur bo här?
Var å tittade på detta radhus igår med min vän Linda. Och nja. Det funkar väl men området jublar jag inte för. Visst, det är inget fel på Bomhus men näää. Har aldrig gillat Bomhus fast jag faktiskt bott där i 2 omgångar, i 3 mån resp. 6 månader tror jag det var.

Men med lite ny färg och tapeter och ett nytt badrum och kök så ja, jag kan kanske trivas där. Behöver ju inte bo där till pensions ålder heller.

Vi får se vad som händer. Måste ju börja hitta nåt nu för snart kanske flyttlasset går. Och ja det ska bli sorgligt. Både Magnus och jag känner att vi har svårt att slita oss från huset. Det kom t.o.m nästan några tårar i går när jag var ute å flanera med vovven och insåg att jag är på väg härifrån.

2 kommentarer:

  1. jag tror det där kan bli finfint för dig och djuren:)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har tänkt mer å mer på det. Bara det inte blir en massa budgiving så det blir dyrt.

    SvaraRadera