fredag 15 april 2011

En försenad 40-års present

Mor & Dotter Sjöstrand tyckte att jag skulle pallra mig in till Kalles Bar & Grill idag för att njuta av en 3-rätters middag, det blev en s.k försenad 40-års present. Och det tackar man det djupaste för.
Ingen av oss hade tidigare varit där så det blev spännande vad vi skulle tycka och allt tyckte vi allt. Maten var fantastisk, trevligt och en toalett som fick vem som helst att känna sig hemma. Kanske att ljud nivån var lite hög med allt folk som pratade överallt men det kan ju ha att göra med att jag numera kan titulera mig 40-åring, eller?

Tokiga Linda & Jag

Mmm så gott det ska bli.....
  
Jisses Amalia, vad mätt jag är nu...
 Jag är inte den som lämnar och speciellt inte dessert men tyvärr Kalle, sista 3 tuggorna gick inte i. Då hade tyvärr mitt sällskap fått skämmas för mig för den pizzan jag hade lagt på golvet.

Efter många glada skratt och trevliga samtal var det dax för hemfärd. Väl hemma kom rapen jag skulle behövt på restaurangen så jag kunde äta uppmen men man kan inte få allt här i världen.
Det här hoppas jag vi gör om fler ggr tjejer men då tänker jag dricka lite rött till maten och INTE äta 3-rätters......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar