söndag 10 april 2011

Loppishelg

 Ja i helgen så stod jag på Spikfabriken i Valbo och krängde en massa gamla grejer. Det brukar lätt hänt bli att man handlar nya grejer men det blev endast denna annorlunda vas för 15kr som passar lite till annat vår grönt jag har här hemma nu. Måste ju vara fint när de ska komma å knäppa kort inför försäljningen av huset.

Gårdagens vinst blev jag riktigt nöjd med men tyvärr så gav dagens vinst knappt någonting så överlag blev det ingen bra helg. Men jag fick vara hemifrån en stund och surra med lite folk iaf.

Min vän Linda kom förbi och surrade en stund och samtidigt kom även min vän Heidi med yr vädret Halifax. Så det blev några snabba ord (med Heidi) och härliga blöta pussar (från Halifax) innan de begav sig hemåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar