tisdag 26 april 2011

Det våras för våren för fullt

Och med det så kliar även mina ögon för fullt.
Våren sa PANG! i år och det har fullkomligt exploderat med pollen här ute hos oss.
Jag nyser å nyser å nyser å sen nyser jag lite till, tills jag har tagit en tablett. Då fortsätter jag mitt kliandet i ögonen istället. Klia klia klia.....

Ser numera ut som nån som har supit i en vecka i sträck och knappt sovit något. Mascara är nog bara att glömma om man inte vill ha en sån där sotig look runt ögonen.

Men äter du inte medicin säger många. Jo men självklart gör jag det men när det säger PANG! ute så hänger liksom inte tabletterna och kroppen med. Att få receptbelagd medicin har jag försökt med förr och innan man får tid hos läkaren så är det över för min del så jag gnäller lite här så är det snart över för denna gång.
Förhoppningsvis.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar